Hiss och diss, 8 juni

2010-06-08 @ 23:25:52

Jordgubbar
Röda och söta bär som smakar underbart under både sommar och vinter. Går att ätas med grädde, glass, choklad eller bara som dom är. Går det verkligen att ogilla dem?
Heta sommarkvällar
Vem gillar inte dom sena, varma och mysiga sommarkvällarna då man kan vara med den/dom man gillar och bara umgås? Det gör i varje fall jag.
Twilight
Den här hissningen måste ju bara få vara med på ett hörn! Twilight. Vart ska man börja? Underbara böcker, underbara filmer och underbara skådespelare. Ge mig mer Twilight! :)

Myggor
Varenda sommar så ska dom här insekterna envisas med att komma tillbaka för att suga blod ur oss. Vad finns dom till för egentligen? Jag vet, jag vet. Ekosystemet skulle balla ur om dom inte fanns, osv , osv.. Men ändå. Det enda man får av dom är sjukdomar, kliande bett och irriterat humör. Dom ser inte direkt mysiga ut heller för den delen...
Alger
När man ska upp ur badet så är finns dom plötsligt där som en slemmig hinna på stegen. Uew! Äckligt. Finns det mer att säga?
Nickelallergi
Märkte att jag hade denna allergi i 7 årsåldern. Börjar klia i munnen varje gång jag rör något med nickel i och det håller i sig ett bra tag. Ett minus är också att det är svårt att bära smycken som inte är äkta guld.

Kommentarer


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din text här:

Trackback