Socker, peppar och salt och allt som är snällt. Plus Kemikalie X.

2010-07-05 @ 04:26:11
Haha, någon som känner igen dem här figurerna? Kommer ihåg att jag var helt besatt av dom när jag var liten. Allt jag målade hade något med Bubblan (den blåa), Blomman (den rosa), Buttran (den gröna) och deras hus att göra. Jag har alla Power Puff Pinglorna i gosedjurs-form, flera tidningar om dom och även ett sällskapsspel. Tycker faktiskt fortfarande att det är bra. Vart tar alla bra barnprogram vägen? DET HÄR, ÄR ETT RIKTIGT PROGRAM. :D
Ett litet klipp av vad Powerpuffpinglorna är. Trots att det var så länge sedan så kan jag vartenda ord dom säger i introt. 

ME♥POWERPUFFPINGLORNA :D

Kommentarer


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din text här:

Trackback